Maxi-Cosi Maxi Taxi Citi CX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Maxi-Cosi Maxi Taxi Citi CX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

dvromman 03-09-2008
Geschreven voor: Maxi-Cosi Maxi Taxi Citi CX

ik heb enkele maanden geleden een maxi cosi citi cx gekocht. had een 3wiel wandelwagen systeem, maar vond dit erg log en onhandig, moest ook steeds de banden opblazen, de hele kofferbak zat vol enz. mijn zoontje was 5 maanden toen ik op zoek ging naar een andere wandelwagen. dus de klassieke plooibuggy viel uit de mand, gezien de zitjes meestal niet heel erg comfortabel zijn voor een jonge baby. deze wagen heeft echter een zeer zacht, knus zitje, waar mijn zoontje zich meteen lekker in voelde. het heeft een 5 punts gordel die makkelijk vast te maken is en zachte kussentjes heeft ter hoogte van de kin en borst. ze zijn vlot los te maken om een voetenzak of verkleinkussen in het zitje te doen. de regenkap doet dienst als zonneluifeltje, als je het onderste deel er af doet (velcro) kan de wind lekker waaien, echt ideaal want zo bespaar je de kosten van een apart parasolletje in ons niet zo zomers landje. het boodschappenmandje is niet zo groot, dat is wel een beetje jammer. het inklappen gaat best vlot, alsook het openklappen. de wagen rijdt lekker, ook op niet zo effen ondergrond valt het mee. het is natuurlijk wel hoofdzakelijk een stadswagen, echte boswandelingen kan ie volgens mij niet aan. ik heb een goedkope universele regenhoes gekocht en die past er prima op. de prijs zou wel iets beter mogen, maar goed, babyspullen zijn over het algemeen wel best duur. mocht er nog een volgend kindje komen, dan kan de maxi cosi erop, alsook een dreami wagenbak. dus dan hoeven we niet een andere wagen te kopen. oja, echt compact zou ik 'm niet noemen, maar toch een stuk compacter als vele 3wielers. de klassieke plooibuggy is het compacst volgens mij, alleen niet geschikt voor erg jonge kinderen, wat de maxi cosi citi cx wel is.

Mrs essie 24-09-2007

Hallo,

Ik heb net een maxi taxi gekocht, hij ziet er goed uit.
Heb alleen geen idee hoe ik dat ding moet inklappen, kan iemand mij op weg wijzen!!

Officiele reactie van Bax-shop.nl 28-12-2020

Beste Ocker,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen het ons voorstellen dat dit geen leuk Kerstcadeautje was. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan jouw product online retour aanmelden en voor een omruiling kiezen. Op die manier kunnen we je van een nieuw product voorzien.
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Marina 10-03-2017

Iemand enige idee welke adapters er op die wagen passen

tammie78 29-10-2006

Geweldige wagen.Mijn dochter is nu 2.5 en zit er nog steeds in.Rijd erg
licht,vouwt redelijk klein in.Gewoon een superwagen.Zeker als je er ook
adapters bij hebt voor de maxi cosi.

Anneke S 21-10-2004
Geschreven voor: Maxi-Cosi Maxi Taxi Citi CX

Handige kinderwagen welk solide gebouwd is. In combintie met een Quinny
kinderwagenbak uitsekend geschikt voor de eerste jaren van onze dochter, Geheel
doet solide en doordacht aan. Rijdt heerlijk soepel en stuurt als een
tierelier! complete geleverd mte regenkap, muskietennet, zonnekap etc.